5 head nippi kuidas hoiduda kannavaludest!

Anname Sulle 5 head nippi kuidas hoiduda kannavaludest.
Keda kannavalu tavaliselt kimbutab?
  • Püstiasendis töötavaid inimesi
  • Peamiselt kõval aluspinnal (tehastes betoonil, asfaldil kõndimine, haiglates, restoranis, poes töötamine vms) liikuvaid inimesi
  • Noori sportides
  • Iseärase kandluu ehitusega inimesi
  • 35+ vanuses inimesi
  • Inimesi, kellel on kasvaja või on olnud kasvaja
Kuidas  hoiduda valust või leevendada valu?
1. Tuleks kasutada tallatuge, mille kannapehmendus kaitseb põrutuste eest ning samas toetab kanda, puusasid, selgroogu ja kaela. Vaata siia
2. Külmaravi – jää asetamine valukohale 10-20 minutiks kahe nädala jooksul. Vaata siia
3. Päka alla asetada pehmendavad padjakesed. Näiteks kontsakingale ristvõlvi padjake. Vaata siia
4. Sportimisel või aktiivsel liikumisel kasutada selleks spetsiaalselt mõeldud sisetaldu/tallatugesid mis hoolitsevad ka sinu jalgade naha tervise eest. Vaata siia
5. Tee vaikselt venitusharjutusi näiteks poe järjekorras seistes. Tõuse kergelt varvastele ja siis kandadele😁 Kindlasti kasuta kodus vereringet stimuleerivaid ja lihaseid lõdvestavaid tooteid, nagu näiteks see  või vaata veel seda toodet
😍❤️👌
Kui tundsid ära selle tunde, siis need on asjad mida saad enda aitamiseks kodus ära teha.
Enda eest hoolitsemine on prioriteet mitte luksus🤩
P.S kui Sul on hetk aega siis anna meile ka tagasisidet siin