Miks jalgade hooldus vajalik on?

Esmapilgul võib meile tunduda, et jalgadel ei ole suuri probleeme ning mõned üksikud paksendid ning hõõrdumised ei kujuta endast suuremat probleemi.

Paraku inimesed eksivad, sest ka paksendid tekivad jala väärasenditest ning pikemas perspektiivis tekivad jalgadele tõsised probleemid, mida enam nii kergelt parandada ei saa. Kõige olulisem on jalgade tervise juures suuremate probleemide ennetamine.

Jalgade hoolduses vaatab spetsialist teie jalad üle ning annab nende tervisele professionaalse hinnangu. Regulaarne jalgade hoolduses käimine tagab selle, et spetsialist näeb teie võimalikke tekkivaid probleeme ning hindab teie jalgade seisundit vastavalt teie elustiilile.


Mida saab kodus teha?

Paksendeid tuleks hooldada vastavalt spetsialisti soovitust arvestades teie personaalseid vajadusi. Jalgu pestes tuleks õrnalt töödelda pimsskiviga paksendeid, mitte hõõruda tugevate metalsete riividega. Nii saavutate vastupidiselt nahale reaktsiooni mis hoopis kasvatab paksendeid, sest nahk hakkab ennast kaitsma. Jalgade nahka peaks kord nädalas koorima kooriva kreemiga. Kuiva naha puhul tegema sügavamat niisutavat maski. 

Siit tekib Teil kohe tunne - APPIIIII millal ma seda kõike teen??

Mul on teile lihtsad nõuanded, kuidas mugavalt ja lihtsalt tuleb tehtud need väikesed tegemised!!!

  1. Hommikul ärgates ja voodist tõustes ringuta! Tõuse varvastele lükka käed üles ja hinga sisse. Laskudes kandadele hinga välja! Nüüd oled juba jalalaba tööle saanud ning vereringlusele ja hapniku ajju jõudmisele kaasa aidanud.
  2. Pestes jalgu hoia õrna toimeline koorija (näiteks sidruni ja riisi iduõligakoorija) samas kohas kus on shampoon ja pesugeel. Nii tuleb meelde nahka koorida. Ära unusta ka küünarnukke!
  3. Pesemas käijes pane deodorant selle koha lähedale, kus sa tavaliselt ennast kuivatama hakkad. Nii tuleb kasutusele varbavahede kuivatamine. Lase deodorandiga varbavahed üle ja sa ei pea isegi kummardama mitte. Nahaseent ennetav deodorant kuivatab sinu eest varbavahed.
  4. Järgmisena arvatavasti sööd hommikusööki. Selleks, et immuunsus oleks tugev ja vastupanu võimeline söö C ja D vitamiini ja samuti piimhappe bakterit toidulisandina. Hoia neid purke just selles kohas kus sa tavaliselt sööd. Siit tuletavad nad ennast meelde ja ei teki võimalust unustada.
  5. Õhtul tuleks samuti jalgu kreemitada või õlitada. Pane kreem või õli näiteks telekat vaatamise tuppa käeulatusse. Küüneõli on väike purgike ja see ei võta palju ruumi. Samuti Foot Repair kreem. Nii saad kreemi jalgadele ja mõnusalt nautida õhtust filmi. Või kui sulle meeldib voodis enne magama jäämist raamatut lugeda siis hoia kreemi öökapil nähtaval kohal ja saad sooja teki alla kreemitatud jalgadega. Jalad tänavad sind, et vähendad pragunenud, ketendavat ja kahjustunud nahka!

Lihtne soovitus - TEE OMA ELU VÕIMALIKULT MUGAVAKS!